Kempen Simpan Emas

Tuesday 7 April 2015

SALIHAH STOKIS POWERGOLD TELUK INTAN



Bismillahirrahmanirrahim
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Alhamdulillah..Hari ni saya ingin memperkenalkan diri saya setelah hampir 5 bulan saya serius menjalankan perniagaan EMAS FIZIKAL Powergold..

Saya..SITI SALIHAH merupakan STOKIS POWERGOLD untuk kawasan TELUK INTAN,HUTAN MELINTANG terutamanya..Namun ahli-ahli,pelanggan saya datangnya dari seluruh Malaysia..kerana kuasa di hujung jari sahaja..mudah saja kan berbisness Powergold..Kerana produk Powergold ialah emas..semua orang kenal emas kan..Jadi, amat mudah dan senang sangat untuk berbisness emas Powergold ni..

KEPAKARAN saya ialah membimbing mereka yang ingin menjalankan PERNIAGAAN EMAS FIZIKAL..In Shaa Allah..saya sentiasa beri bimbingan dan tunjuk ajar kepada mereka yang serius ingin menjadi TOKEI EMAS...yang ingin buka KEDAI EMAS sendiri tanpa memerlukan modal sehingga RM500K untuk memiliki sebiji kedai emas...Dengan hanya RM456 anda mampu memiliki KEDAI EMAS ONLINE dan bergelar TOKEI EMAS..Saya dah buktikan dengan modal RM456 saya dah memiliki kedai emas online saya sendiri..saya dah mula digelar TOKEI EMAS oleh kawan-kawan dan pelanggan saya...


Baiklah..di bawah ni saya ceritakan sedikit pengenalan tentang syarikat Powergold..

PERNIAGAAN emas sama seperti PohKong, Wahcan, Habib dan kedai-kedai emas lain. Lebihnya kami secara on line & off line.

Syarikat Pentadbiran Powergold.biz HQ di Kulim Kedah.

Kilang Amethyst di Bukit Mertajam Penang. (pengeluar barangan emas ke kedai2 emas)


Produk Emas Kami
EMAS 999 terdiri drpd GOLDBAR 1g, 5g, 10g, 20g, 100g, 1kg  dan 1/4DINAR (1.025g) 1DINAR (4.25g) 2DINAR (8.50g)


EMAS 916 terdiri dr brg kemas wanita.. Cincin, subang, rantai leher, gelang/ rantai tangan dll


3 Konsep Mudah Powergold Tawarkan :

1 . Kita SIMPAN emas menggantikan simpanan RM. Boleh beli emas dengan cara yang mudah & murah. 1gram paling kurang setiap bulan.


2. Powergold ajar macam mana nak buka kedai emas online & beli emas dengan harga murah, JUAL kepada orang ramai dengan harga mampu milik.


3. Tokey-tokey emas Melayu membongkar rahsia tokey-tokey Cina jadi kaya-raya. Powergold beri bimbingan supaya anda dapat menjadi pengedar emas ke seluruh RANGKAIAN kedai2 emas online
"Tak mula melangkah mana mungkin boleh berlari"

Produk-produk syarikat Powergold
Konsep asas perniagaan emas yang menguntungkan


Seorang pensyarah menjadikan perniagaan emas fizikal sebagai side incomenya

Suri rumah menjadi tokei emas 

Empat surirumah menjana pendapatan lumayan dengan perniagaan emas fizikal Powergold



INGIN MENJADI TOKEI EMAS DAN MEMILIKI KEDAI EMAS SENDIRI?

INGINKAN PENDAPATAN SEPERTI TOKEY EMAS ?

Hubungi saya :
Saya akan bantu anda untuk berubah...

SALIHAH 017 854 5086




No comments:

Post a Comment